lindazvenzon

Onsdag - aktivitetsdag

Publicerad 2009-07-23 00:13:05 i Allmänt

Jag promenerade och Johan simmade, och sedan simmade jag också. Efter frukost och lite fixande cyklade jag och Johan till Humlalyckan, dit också mamma kom, fast med bil. Vi åt och fikade och kollade in stället. Trevligt, var där ganska länge.

Sen cyklade vi vidare till Bosarpsjön och hem om Äsphult och Rickarum. Blev en rejäl tur.

Jag hjäpte till att plasta tak på huset och sen körde jag in till stan. Vi handlade och körde sedan till Åhus. Träffade Mia, Katti, Micke, Malin och Patrik. Skulle egentligen vara på stranden och grilla och spela fotboll/handboll men det regnade såklart. Så vi åkte till stugan och var där och grillade istället. Gick ner till stranden och Mia kajakade lite. Trist det inte blev fotboll som jag längtat efter men annars hade vi trevligt.

Grillning vid stugan













Hmmm?


Mia kajakar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela