lindazvenzon

Onsdag - skit

Publicerad 2009-07-15 23:22:40 i Allmänt

Vakna nio, gick en strandpromenad, köpte tidningen, gick hem, åt frukost. Sen gick vi och la oss igen.

Jag kände inte för att gå upp idag, kände inte för att göra något. Idag blev jag helt enkelt trött på livet. Blir så himla less och besviken på saker och ting. Från och med nu kommer jag bara att vara. Inget mer.

Vi låg i sängen och läste och spelade spel och lyssnade på regnet utanför. På eftermiddagen gick vi upp och åt lite mat, cyklade en runda som innebar glass på glassbåten och godis på Konsum. Hem igen. Satt resten av dagen i en solstol och sov eller läste. På kvällen fixa vi lite mat och jag körde till stan. Hälsade på Lotta i hennes nya lägenhet som var jättefin! Jag och Marina fick dessutom väldigt god fika! Trevlig pratstund blev det och när jag kom hem så blev det en löptur. Kan ju behövas efter glass, godis och fika....

Körde sedan tillbaka till Åhus och sov där.


Uppdatering husbygget

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela