lindazvenzon

Onsdag - trångt samboliv

Publicerad 2009-07-02 12:31:46 i Allmänt

Var uppe strax innan sju och duschade eftersom det skulle komma målare med mera. Men de dök inte upp förrän halv 10. Men nu är iallafal min toalett färdig! Blivit väldigt fin! Tog bara åtta veckor...

Träffade på Lotta, var ute och promenerade, handlade och fixade och sen fick jag nog av värmen och körde till stranden. Var där ett par timmar, inte så kul att vara där själv men det funkar det också.

Hem och städade och organiserade bland alla mina saker. Zeke var här en stund när mamma handlade, och sen kom mamma hit och deltog lite i mitt organiserande. Johan kommer med mer och mer saker så jag måste sortera, kasta och organisera om för att vi över huvud taget ska få plats här. Fast det är lite kul också... :-)

Vid sju kom Johan, när vi ätit och han varit och bytt bil körde vi till Harastorp och hämtade släpet där. Fortsatte skruva ihop byrå och fixa, men det är inte så populärt att spika kl 11 på kvällen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela