lindazvenzon

Söndag - isolerad

Publicerad 2009-07-20 07:51:46 i Allmänt

Johan simmade och jag gick innan frukosten. Vi fortsatte sedan att isolera i huset på förmiddagen. Tålamodsprövande.

Var hos farmor större delen av familjen och åt middag. Som alltid är man proppmätt när man åker därifrån.

Somnade när vi kom hem igen. Packade ihop oss och körde till stan. Jag hämtade ut biljetter till diverse tillställningar, var hemma och packade upp och sen träffade jag mamma på bion. Åt hamburgare och sedan såg vi "The Proposal". Den var bra, men det var ju ingen oväntad handling och slut direkt...

När Johan kom hem vid 21 så sprang vi, fick en hyfsad tid (för att vara mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela