lindazvenzon

Söndag - Hurva

Publicerad 2009-07-27 11:12:12 i Allmänt

Vi började dagen med att äta frukost på stranden. Mysigt, var soligt och varmt. Jag packade ihop mina saker och sedan cyklade jag till Kristianstad, från Åhus. Det hade börjat blåsa nu så jag hade motvind hela vägen så det blev lite jobbigt.  Och jag har rejält ont i rumpan efter all cykling de senaste dagarna! Nu får cykeln vila ett tag. När jag kom hem upptäckte jag dessutom att min andra cykel var stulen. Inne i cykelförrådet, låst! Det är bara tredje gången det händer.

Johan kom lite senare med alla saker och när vi packat upp och duschat så körde vi till Hurva. Där hälsade vi på Marie från mitt jobb och hennes sambo Tommy. Katarina var också där med sin man David och barnen Ella och Morris. Vi grillade och drack vin och det var mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela