lindazvenzon

Tisdag - en kväll i juli

Publicerad 2009-07-08 10:22:20 i Allmänt

Historia mellan 10-15. Var på museet hela tiden istället för på högskolan. Lite information om hur vi kan använda museet i undervisningen, gick runt och kollade lite, fick några uppgifter. Åt lunch på stan och sen på eftermiddagen redovisade vi våra arbeten vi skrivit, mitt handlade om rollspel i historieundervisningen. Avslutade med lite Kristianstads-historia och kollade på kyrkan med mera.

Var på bibliotektet och sen skulle jag på stadsvandring med Sune Friström. Men han hade blivit sjuk så det var inställt. Synd. Började skriva på mitt nästan historia-paper som ska vara inne på torsdag och redovisas. På kvällen körde jag hem till Harastorp, jag och Anna körde vidare till Rickarum och jag hade gympa. Idag var det 15 personer + barn! Blir bara fler och fler. Roligt!

Hem och fortsatte skriva arbete hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela