lindazvenzon

Tisdag - Haaaarastorp

Publicerad 2009-07-14 23:03:40 i Allmänt

Halv 8 ringde klockan idag (sovmorgon - jatack!) och när vi ätit frukost körde jag och Johan in till stan. Johan till Österäng och jag hem. Satte bara grejorna innanför dörren och la mig direkt och sov till 10 då jag fick tvinga upp mig själv eftersom jag var tvungen att lägga på pengar på bilen. Tur man har något vettigt som får en att komma upp om dagarna :-)

Packade om väskorna, fixa och halv tolv körde jag hem till Harastorp. De flesta var sjuka där... Passade på att sola och bada i poolen när solen var framme. Kom ett rättså rejält åsk- och regnoväder som gjorde att jag fick sitta inne på eftermiddagen och göra ett litet Italien-kompendie. Det vill säga information om sevärdheter på de platser vi ska till om två veckor. Och kartor. Med mera.

Zeke-promenad och Zeke-bus.

På kvällen var det sista gympapasset i Rickarum. Det var rättså tunt med folk i kväll om man säger så. Jag fick iallafall ett presentkort på Humlalyckan som tack. Perfekt!

Hem igen och fikade och duschade och körde sedan till Johan i Åhus. Lite släkt på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela