lindazvenzon

Tisdag - IKEA

Publicerad 2009-07-01 08:54:51 i Allmänt

Sovit jättedåligt inatt och var helt slut när klockan ringde. Emil åkte till Bulgarien och jag och mamma körde till IKEA i Malmö. Zeke stannade hemma.

På IKEA köpte jag en byrå, så att jag och Johan får plats med lite mer av alla de saker vi har... Köpte lite grejor till min nya toalett också. Vi fikade två gånger och åt middag en gång. I mammas sällskap blir det mycket fikande och kakor och godis. Och jag är ju inte den som tackar nej... Som vanligt blev det några timmar och grejor mer än vad man tänkt sig. Gillar inte IKEA i Malmö, men det var bara där byrån jag skulle ha fanns. 

 Sov nästan hela vägen hem. När jag kom hem sov jag lite till...

På kvällen var det gympa i Rickarum. Mamma och Zeke var med och tittade på och förutom de så var det 11 deltagare. Det var så varmt och det åskade under tiden. Svettigt!

Jag, mamma och Zeke körde till Vä där jag hämtade min bil, och sedan vidare till stan och lastade in byrån i lägenheten.

Sedan ägnade jag och Johan resten av kvällen åt att lasta in hans saker i lägenhet/förråd och skruva ihop byrån. Jag agerade arbetsledare och lät honom få känna sig lite manlig och skruva ihop den :-)

LEKSVIK Byrå med 4 lådor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela