lindazvenzon

Torsdag - färdigutbildad

Publicerad 2009-07-10 10:30:14 i Allmänt

Ägnade morgonen åt promenad och förberedelse inför dagen. Högskolan mellan 10-15.15. Sista dagen på historiedidaktiken. Lämnade in paper och vi hade våra lektioner som skulle vara 20 minuter/person. Min varade exakt 20 minuter! Var lite nervös innan men det gick hur bra som helst. (Tycker jag iallafall). Fick bara bra kritik av läraren. Skönt att detta är över nu så kan kan koppla av lite i sommar! Så nu har man 7.5 poäng till på sitt högskolepoängskonto. Tror jag är upp i 200 nu?

Efter skolan var slut handlade jag och sen var det raka vägen hem till soffan och fira med film och stort choklad! Gott!!

På kvällen var jag och Johan ute och sprang. När vi ätit och duschat gick vi ut på stan. Hade en mycket trevlig kväll på stan! Fick nya trevliga kompisar :-)


Det här är Birk, han bor på Gotland och är viking. Han reser ofta ut med sitt vikingaskepp och när han inte gör det tycker han om att vara hemma och underhålla och meka med sitt skepp. Han är singel, men har en tjej på gång som heter Freja.


Så här firar man bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela