lindazvenzon

Torsdag - jag ska måla hela världen. Eller iallafall en hög med brädor.

Publicerad 2009-07-23 23:34:12 i Allmänt

Sov bara ett par timmar inatt, dödstrött när jag gick upp 7. Körde hem till Harastorp och målade brädor till huset hela dagen, föruom nån matpaus. Hur många brädor jag än målade så minskade inte högen med omålade brädor. Hur kan det komma sig? Var det någon som la dit nya brädor när jag inte såg det? Var helt vit av färg hela jag sen, speciellt i öronen. Och det kan man ju fundera på varför just där! Fick duscha i lacknafta sen. Tvättade bilen på kvällen, blir nog ingen vaxning och annat avancerat för den stackars bilen. Målade lite till och sen vid halv elva sprang jag. Det var oerhört mörkt, nästan lite för mörkt. som det lätt kan bli här ute i skogarna. Och sen kom världens störtskur också. Men jag överlevde det med.

Längtar till Italien, till Italiens sköna land. Ska bli skönt att komma bort från tillvaron här. Jag gillar inte den så mycket just nu.

Obs! 10 augusti är det officiella s´moresdagen, som självklart måste firas. Ladda med marshmallows!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-23 23:59:22

Ja du, brädhögar minskar inte så fort... men skam den som ger sig. Har du också fallit för s'mores? Vi kanske ska fira ihop?!?! :-) Kram jennie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela