lindazvenzon

Torsdag - städtant

Publicerad 2009-07-02 23:43:21 i Allmänt

Gick upp kvart i sju när Johan körde och åt frukost. Men jag var så trött så jag fick gå och lägga mig igen. Och vaknade inte förrän kvart i tio! Wops - ingick inte i dagens plan!

Promenad, var på stan och fixade lite grejor :-), letade upp Lottas förråd och sedan fortsatte jag rensa i min lägenhet. Kastade disketter och kassettband - det är nog inget man kommer att använda mer tror jag...  Allt man gör blir man helt genomsvettig av i denna värmen.

Tio i tre tog jag tåget till Hässleholm och sen bussen till Örkelljunga. Jag och Johan städade hela hans lägenhet och bar ut sista möblerna (och bar in lite till grannen som vill ha den skruttiga soffan tex). Malin och Patrik kom på besök på väg hem från Halmstad och vi var nere i "centrum" och åt hamburgare innan de körde hem igen. Vi var färdiga kvart över nio. Helt slut sen.

När vi kom hem fick jag den galna idén att ut och springa. Fast kl var halv elva så var det egentligen för varmt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela