lindazvenzon

Fredag - Kingan

Publicerad 2009-06-06 09:50:07 i Allmänt

Skrev på betygskatalogen och sista omdömet idag. Skönt att det är över nu. Hade en riktigt dålig sista lektion med ena nian. Jag blev lite tjurig så de fick ingen glass... Men det fick däremot den andra nian, som är trevliga och tacksamma och allt... Sista riktiga skoldagen, känns som vi alla har lagt av ganska mycket nu...

På väg hem från jobbet stannade jag i Vanneberga och hälsade på LM på hans jobb. Var där en timme ca och kollade in sortimentet, åt dagens tredje glass och diskuterade livet. Trevligt.

Direkt jag kom hem gick jag upp på stan och träffade mamma. Letade klänning till bröllopet. Jag kanske hittade en, vi får se om det blir den. Ska leta vidare en annan dag. Mammas bil lät konstigt så jag och Johan (brodern) kollade på den och bedömde att den inte skulle köras mer. Så det blev inte mer klänningsletande för oss.

Jag hastade hem och fixade till mig lite snabbt och tog sen tåget till Hässlehåla, förlåt Hässleholm. Träffade kollegerna på King´s Head. Jag, Anna, Katarina, Micke N, Tobias, Johan och Patrik tillbringade kvällen där och det blev förrätt, huvudrätt och efterrätt och en del dricka till det. Trevligt! Men man är oerhört trött en fredagkväll... Tog tåget hem vid strax innan 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela