lindazvenzon

Lördag - ciao ciao Italia

Publicerad 2009-06-13 23:30:54 i Allmänt

Vi gick och hälsade på Malin på loppmarknaden på morgonen innan vi gick hem och åt frukost. Sen har jag bara varit i min soffa hela dagen nästan. Blev en utflykt till duschen såklart. Vi har fortsatt planera resa stora delar av dagen, jag har gjort en del till byastafetten och fixat lite med datorn. Mått lite bättre idag, men inte bra.

På eftermiddagen var jag, mamma, Erna och Christina på Rebecca och Björns bröllop i Vinslövs kyrka. Mycket fint och jag grät en liten tår såklart :-)

På kvällen bokades en Italien-resa. I slutet av juli åker vi till Pisa, är i Pisa, Rom och Neapel i 11 dagar och åker sedan hem från Neapel. Ska bli mycket trevligt! Italien är mitt absoluta favoritland så det ska bli väldigt kul att få åka runt - har inte varit i denna del av Italia innan. Så nu får man börja att fräscha upp italienskan lite :-)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-06-14 19:19:21

Åh vad jag är avundsjuk! Låter riktigt härligt! Ni måste åka över till Capri och längs Amalfikusten om ni hinner. Det vackraste som finns :) Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-06-14 22:38:13

Får se hur mycket som hinns med! Ska bli riktigt skönt iallafall! Hur går det med packandet? Säg till om du behöver flytthjälp! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela