lindazvenzon

Lördag - vafalls!

Publicerad 2009-06-06 23:10:45 i Allmänt

Vaknade tidigt (såklart!) men gick inte upp förrän tjugo i nio. Efter morgonpromenad, frukost, diskning, städning och lite datortid körde jag hem till Harastorp. Städade där, var i Rickarum och hämtade grill med mera till måndag och fixade lite grejor. Jag och mamma var hos farmor och agerade smakråd angående bröllopsklädsel.

Efter lite velande bestämde jag mig för att stanna hemma på kvällen och se Sverige-Danmark. Och det gick ju inte så bra..

Zeke har bara luktat Göran Ljunggren hela dagen, det vill säga gödsel. Så på kvällen fick han duscha. Och klippa klorna! Och när han helst av allt bara ville sova så drog jag ut honom på en nätt liten promenad. Han hade en tuff lördagskväll helt enkelt.

Vid 22 fick Johan för sig att köra hem från Stockholm, istället för imorgon. Det gillar jag inte riktigt... Blir en nervös sömn inatt.

Detta stoppade jag i mig under kvällen....

                 
Lösgodis                                                   Mango

                
            Daimchoklad                      M&M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela