lindazvenzon

Måndag - högskola

Publicerad 2009-06-23 16:44:44 i Allmänt

När Johan gick upp 6 vaknade jag också och när arbetarna kom vid 7 för att fortsätta göra vid min toalett var jag uppe och färdig. Var ute och gick en runda med Malin och sen fixade jag lite innan jag körde till högskolan . Var där mellan 10-15 på min historiedidaktiska kurs. Sådär motiverad. Fick en massa uppgifter att göra och lämna in, känns jobbigt. Trodde det skulle bli lugnare... Har insett att nästan hela sommaren är uppbokad, med både roliga och tråkiga saker! Kommer att gå fort denna sommaren.

Var sen på stan och köpte skor, letade efter fler bröllopsattribut och hann lägga i tvätten. Jag och mamma körde till Vinslöv och bröllopsbutiken där, men hon hittade ingen klänning där heller. Inget trevligt ställe heller för den delen. Vidare till Hässleholm och köpte bröllopspresenter.

Hem och fortsatte tvätta, fixa och körde sen till Harastorp. Var ute lite med Zeke, åt kakor i mängder och sov sen i stugan.

Kommentarer

Postat av: Maria ( Annas syster)

Publicerad 2009-06-23 21:59:53

Nova Lund har jättemånga bra affärer bla Brothers & Sister. Annars finns en butik i Hässleholm som heter Ofelia och dom har jättemycke fint.Lycka till, ses på Lördag, mvh Maria

Postat av: z

Publicerad 2009-06-23 23:05:22

Tack för tipset!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela