lindazvenzon

Måndag - innedag

Publicerad 2009-06-30 00:19:20 i Allmänt

Var halvdöd när Johan gick upp strax efter sex och sov sen till halv nio när målaren ringde på dörren. Han kom och gick och målade lite och snackade lite och under tiden var jag hemma och fixade. Strök, diskade, fixade bilder på datorn med mera. Lite dåligt samvete för att man sitter inne när det är så fint väder.

Vid 14 tog jag bussen till Sätaröd (eftersom min bil var i Harastorp) och mamma hämtade mig där. Körde till farmor och lämnade lite överbliven mat från helgen och sen var vi hos John och Inga-Britt och fikade. Sen hos farmor igen och tillslut kom vi hem...

Satt ute lite och läste, sen satt jag flera timmar vid datorn. Skulle leta info till mina historie-uppgifter men det slutade med att jag letade massa fakta om Rom, Neapel och Pisa istället (som vi ska till senare i sommar).

Betalde ett antal fakturor åt pappa, och skrev någon faktura. Sprang när det blivit tillräckligt svalt (känns som det var nödvändigt efter allt jag stoppar i mig, särskilt i helgen).

Vill göra så mycket nu när det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela