lindazvenzon

Onsdag - arbete

Publicerad 2009-06-18 13:45:08 i Allmänt

Det var iskallt i stugan i natt så jag har huttrat mig igenom natten. Vaknade som en isbit.

Vid 8 började jag och Emil dagens roliga arbete - avlägsna kondensatorer från lysrörsarmaturer. Mycket spännande... Var ganska jobbigt och slitigt men vi blev snabbt färdiga eftersom vi var så effektiva! Så vid 12 var vi klara och kunde gå hem och äta middag.

Fick stugans bredband att fungera, försökte skriva ett tal med Emil men han somnade mitt i alltihopa. Så jag och Zeke var ute och busade, solade och läste istället. På kvällen var det städning av huset med paus för mat, Zeke-promenad, och telefonsamtal, var färdig vid 23... Blev ännu en natt i köldstugan. Men trivs väldigt bra där!


En hög med armaturer


Kondensator


Färdiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela