lindazvenzon

Onsdag - historiedidaktisk grundkurs

Publicerad 2009-06-24 20:49:00 i Allmänt

Högskolan mellan 10 -15. Dötrist! Läraren har nog glömt läsa kursplanen för det handlar inte alls om det som det ska handla om. Vi är alla rörande överens att det är värdelös föreläsning men inget säger något till honom... Så det är inte så givande helt enkelt.

Direkt jag kom hem ringde mamma och sen var vi + Emil på stan tills affärerna stängde. Det inhandlades kostym med mera till Emil, jag fixade en del saker och 18.02 inhandlades mammas klänning... Vi hann med lite glass också.

På kvällen blev det städning, diskning med mera. Idag blev min toalett kaklad - blev väldigt fint! Över förväntan! Nu ska bara rörmokare, snickare, målare och elektriker komma innan det är färdigt...

Avfärd mot Harastorp.

Blev sent i säng eftersom jag och mamma skulle testa smink och smycken och jag och Emil tränade på valsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela