lindazvenzon

Söndag - överraskning!

Publicerad 2009-06-08 15:57:05 i Allmänt

Var ute med Zeke, fixade lite med byastafetten i augusti och började på mitt gympapass (som ska vara klart nästa vecka). Sprang en kort runda, kändes som jag skulle få en hjärtinfarkt!

Hade fått order om att vara färdig idag 14.30, och att jag skulle vara klädd för att vara utomhus. Så det var jag. Fick ingen mer information.Jag, mamma, pappa och Johan S körde till - Åhus! Parkerade utanför Åhusgården. Jag har väl misstänkt att det har handlat om min födelsedag som jag inte velat fira, men inte funderat så jättemycket på vad "överraskningen" skulle innebära. Så gick jag in på Åhusgården och där står en massa folk och sjunger för mig! Det var hela familjen Wramneby, farmor, John, Inga-Britt, Lena, Gert-Åke, Jennie, Mange, Tilda, Oskar, Anna och min Johan! (Emil kom sen) Jag blev helt rörd av denna omtanke och överraskning! Jag fick presenter och sen blev det kaffe och tårta.

Efter det var det tipsrunda ner till havet, som såklart handlade om mig. Jag hade alla rätt! (Johan hade inte många rätt)

Spelade lite kubb och sedan var det middag. Nice surprice!

Sen var det bara hem och lägga sig...



Balchaufför!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela