lindazvenzon

Söndag - beachsoccer

Publicerad 2009-06-29 11:27:06 i Allmänt

Halv 10 vaknade jag av ett SMS att Anna och Johan ville bli hämtade. Var helt slut efter bara ett par timmars sömn efter denna intensiva helg. Jag och (min) Johan åt lite smörgåstårta till frukost och sen körde vi och hämtade herr och fru Svensson...

Väl hemma igen så dukade vi fram frukost åt alla som befanns sig i huset.

Jag och Johan bestämde oss för att fly fältet och fixade lite mat och körde sedan till stranden. Orkade inte vara hemma och packa upp allt. Vi körde till Åhus och kollade på beachsoccer. Såg bland annat Johan P spela och förlora. Spenderade sedan hela eftermiddagen där - skönt! Åt lite smält bröllopstårta bland annat.

Körde till stugan och hälsade på pappan, och sedan till Hammar och hälsade på Wilmer med föräldrar.

En del fixande sedan under kvällen, bland annat började Johan flytta in i min lägenhet. Det är ett mysterium hur vi ska få plats här kan jag säga. Vi var så trötta och fnittriga under kvällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela