lindazvenzon

Söndag - kajakat

Publicerad 2009-06-22 20:48:09 i Allmänt

Vi kom upp i lite mer vettig tid idag och efter att vi ätit frukost så gick vi ner med kajakerna till stranden. Paddlade till Fårabäck, gick okej. Där hälsade vi på Johans kompisar Mårten och Ulrika (och Kitty!) i deras stuga och fikade och pratade och sen paddlade jag och Johan hem igen. Blåste nu och var en del vågor så det var ganska jobbigt att paddla hem. Var helt genomblöt när vi kom fram - vågorna slog in över mig. Oj så jag frös sen! Efter en varm dusch och överbliven pizza så packade vi ihop oss, handlade fika och körde hem till Harastorp.

Hemma i Harastorp var det sammanslagning av familjer - Annas familj och vår familj :-) Trevligt. En del bröllopsdiskussioner såklart och titt på nya huset som håller på att byggas. När de åkt hem fortsatte bröllopsplanering som mer eller mindre urartade! Efter en bastant middag körde jag och Johan till stan. Gick till Malin och Patrik och fixade lite med datorn och halv 11 var vi hemma. Helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela