lindazvenzon

Tisdag - fullt ös medvetslös

Publicerad 2009-06-09 22:36:17 i Allmänt

Somnade sent och sovit riktigt dåligt inatt. Var helt säker på att det åtminstone var fredag när klockan ringde, men nej det vara tisdag...

Årets kaosdag på jobbet... Vilket innebar städning av skåp och klassrum, film, glass, brännboll och lekar. Och allt är halvorgansierat. Men det funkade bra. Blev en helt ok dag! Mellan varven höll jag och Martina på med betyg och omdömen och kopiering osv.

Efter jobbet körde jag hem till Harastorp och hämte nyckel och kladdekaksform. Hann få i mig lite mat också. Till Rickarum och lämnade grill med mera jag lånat och kopierade broschyrer till Rickarums byastafett. Och sen till affären med det kopierade och pratade lite med innehavaren.

Körde till stan, var snabbt inom lägenheten och hämtade Sverige-tröja med mera till Malin. Var hos Malin i två timmar och hjälpte henne göra bildspel till avslutningen. Vidare till Maxi och handlade inför morgondagen och byastafett. När jag kom hem bakade jag två kladdekakor (mjölkfria!), var borta på Kapellgatan och duschade och gjorde cd-skivor med bilder till två elever i klassen som ska sluta imorgon.

Är superstressad just nu! Och det känns i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela