lindazvenzon

Torsdag - matta

Publicerad 2009-06-18 22:56:34 i Allmänt

Efter ännu en kall natt så blev det en kall dusch på det. Vattnet i stugan var varmt i 10 sekunder! Så jag fick springa in i "storstugan" och fortsätta duscha där! Körde till stan, var och klippte och färgade håret hos Emma.

Mattläggaren var och la matta på min toalett, äntligen. Men jag hade ingen toalettstol under dagen så jag fick gå på biblioteket när jag skulle på toa! På måndag ska det kaklas! Kanske, kanske kan det bli färdigt snart!

Fixade lite grejor under eftermiddagen.

När Johan kom hem var vi och mamma på Maxi och handlde inför morgondagen. Mycket folk...

Kollade på lägenhet i samma hus som jag bor i. Var mest för nyfikenhetens skull men den visade sig vara ganska intressant. Väldigt fin. Får se om vi tar den.

Mkt diskussioner på kvällen, hamburgare och kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela