lindazvenzon

Fredag - grrrrrr.....

Publicerad 2009-05-29 23:43:09 i Allmänt

Möte och prov och lite allt möjigt. Någon ringde från Peab vid 11 och sa att "nu river vi ut din toalett". Jag sa att så kan de ju inte bara göra utan att säga något innan. Bad dem vänta till måndag åtminstone. Det är väldigt olämpligt att ha en utriven toalett just denna helgen när jag ska ha 30-årsfest. Vilket jag påpekade. Det slutade med att han bara la på utan att säga hejdå. Otrevligt. Jag ringde han på ABK som har hand om detta. Han var lite trevligare och skulle ringa dem och be dem vänta till måndag. Jag hörde inget sen och utgick från att jag fick som jag ville. Men när jag kom hem så var de i full fart med att riva. De var bara nonchalanta och otrevliga när jag pratade med dem. Slutade med att jag blev arg. Fastighetsskötaren, som jag har tät kontakt med nuförtiden, stod utanför. Han fick sig också en utskällning. Han ringde ansvarig. Man river inte ut en toalett utan att förvarna! Jag tycker det är så dåligt! Det har varit noll information hela tiden angående detta. De bad så mycket om ursäkt och ska bättra sig i framtiden... Jo men vad hjälper det mig nu? Så hela lägenheten är uppochner, skitigt och ser inte klokt ut. Jag var så arg så arg! Dessutom hade de ju allt skräp på den plats där festligheterna ska äga rum imorgon...

Var på stan och försökte hitta kläder, men hitta inget. Skulle köpa presenter men hann inte. Sprang i 50 minuter ungefär och åt sen tacos. Kvällen gick annars åt städning av toalett med mera. Grrrrrr......  Känns inte så kul att ha fest imorgon längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela