lindazvenzon

Fredag - tårar

Publicerad 2009-05-08 21:37:25 i Allmänt

Hade samtal med tjejerna i klassen i över en timme. Mycket tårar blev det!

Fick inte tag i mamma på hela dagen, men fick i tag i pappa. Som hade tråkiga besked (vilket vi egentligen inte vet om det verkligen är så) och det var jag inte alls beredd på. Blev helt ledsen. Skulle ha lektion precis efter men kuratorn fick hoppa in och ta den istället. Fixade inte det just då.

Körde hem till Harastorp, var ute och busade med Zeke. Mamma kom hem, de kunde inte göra mer på sjukhuset så hon fick åka hem. Jag var hos farmor och fikade och pratade, efter det körde jag och handlade och lagade mat åt la familia. Kollade en massa gamla foto - intressant!

Vid 21 körde jag in till stan och väntade på att Johan skulle dyka upp (är i Lund).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela