lindazvenzon

Lördag - bra dag

Publicerad 2009-05-02 21:10:22 i Allmänt

Vi  började dagen med att gå till Grand hotell och äta en riktig hotellfrukost! Åt massor, så gott det var och så mätt jag blev! Kändes lyxigt och bra. Tog en promenad inom stan och var inne i hela tre affärer. Men det gick ganska snabbt.

Var sedan med Mia på stan och kollade affärer och åt glass i solen. Trevligt!

Jag och Johan cyklade till Österäng och solade lite i trädgården och sedan cyklade vi runt Råbelövssjön. Stannade vid badplatsen i Österslöv och åt medhavd mat. Fin runda och fint väder!

När vi kom hem efter 2 timmar och 45 minuter (någon cyklar inte så fort - ett tag fick den personen hålla i mig så att jag fick dra den också, men det är nog inget som ska berättas egentligen)

Direkt ner till Tivoliparken och grillade och läste tidningar. Blev ganska kallt tillslut men det funkar det med.

Och tillslut blev det Robinson och godis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela