lindazvenzon

Lördag - möhippa

Publicerad 2009-05-24 12:21:44 i Allmänt

Kl 9 körde jag, Johan och Emil och hämtade Karro och Sara, och sen körde vi till Hässleholm. Dags för möhippa och svensexa för Anna och Johan! Samlades på stationen alla och sen åkte vi tolv flickor hem till Anna och överraskade henne. (Fast hon var nog inte så hemskt överraskad egentligen!) Fixade till henne och sen bar det av till Jakobsskolan där vi mötte upp Johan och killarna. Så blev det en timmes vals! Träning inför bröllopet. Riktigt roligt faktiskt.

Efter dansen var vi hemma hos Tinas föräldrar där vi åt, gjorde armband som Anna ska ha på bröllopet, och hon fick göra en tårta med förbunda ögon som vi sedan åt. Berättade lite minnen och anekdoter...

Vidare till Thereses föräldrar där vi målade trätofflor. Alla var så seriösa och målade blommor och motiv. Jag valde mer temat: använd så mycket färg som möjligt. Men det blev fint tillslut (tycker jag).

Körde till Kristianstad, jag och några till var på Maxi och handlade lite till kvällen och sen var vi på Klå Fan Thai och hämtade menyer.

Hem till Karro där vi nu var 9 kvar som beställde thaimat, drack vin och goda drinkar, en massa tjejsnack (och jag fick veta mer om min bror än jag egentligen vill veta :-) ) och sen vid ett gick vi till Grand och dansade. Jag gick hem strax efter 2, och då hade Johan precis kommit hem från svensexan. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela