lindazvenzon

Måndag - bra besked!

Publicerad 2009-05-19 16:17:51 i Allmänt

Mamma ringde på lunchen och berättade att hon fått svar på provet från i torsdags. Och det var bra!  Ingen tumör i lungan!!! Skönt.

Var hemma och åt och sen cyklade jag till sjukhuset. När jag kom dit kom jag på att jag glömt grejorna hemma så det vara bara att cykla hem igen. Hämtade grejorna och cyklade tillbaka. Lämnade mat till mamma och köpte tidningar åt henne. Hann inte stanna eftersom jag skulle på spinning 18.30 med Malena. Skitjobbigt är ordet. När jag spinnat och duschat cyklade jag till mamma igen (med lite mer mat!) och satt där en bra stund. Planerade lite inför festen.

Har ett sånt midsommardilemma! Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela