lindazvenzon

Måndag - lång dag

Publicerad 2009-05-12 17:47:43 i Allmänt

De har ringt från ABK hela förmiddagen och jag till dem. 7.00 imorse började de riva ut min dusch! Finns ingen som kan svara på alla mina frågor och det informeras inte direkt. Men det blir ju roliga veckor detta...

Möten på jobbet som drog ut på tiden så att jag hem betydligt senare än vad jag tänkt mig.

Handlade och sen körde jag hem till mamma som var ganska ledsen ikväll...

Var ute med Zeke och ägnade låg tid åt telefonsamtal som hade med jobbet och senaste tidens händelser att göra.

19.00 var jag på ungdomsrådssammanträde i Årröd hos Prembergs. Hemma efter kvart i 10.

Det är så mycket nu så jag blir helt tokig. Är helt uppstressad av allt. Både på jobbet och med mina fritidsaktiviteter....

Sov i Harastorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela