lindazvenzon

Onsdag - melodifestival

Publicerad 2009-05-07 21:28:27 i Allmänt

Matte-vik, idrott i ösregn och misshandel. Möte till fyra. Sedan hade jag tre timmar där jag hade planerat att jobba en massa och springa. Men jag hann varken springa, äta eller jobba det jag tänkt fram till 19 när det var dags för melodifestival. Men han ju såklart göra lite annat. Mycket samtal med rektor mfl angående dagens händelse.

Skolans melodifestival var riktigt bra! Många duktiga elever. Mina yoga-övningar kom med som pausunderhållning!

Var inom Preem efteråt och på 30 sekunder hann jag köpa en chilikorv och utsättas för speed-dating. Körde till Johan i Örkelljunga sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela