lindazvenzon

Tisdag - 30 år!

Publicerad 2009-05-26 23:05:25 i Allmänt

Då var den stora dagen inne. Hela dagen har bestått av telefonsamtal, sms, mail, kort och gratulationer på alla dess sätt! Mycket trevligt!

Hann knappt innanför dörren på jobbet förrän första grattiset kom och sen fortsatte det så hela dagen. De hade koll! Fick först blommor av rektorerna och sedan av arbetskamraterna. Och jag bjöd på kladdekaka. Varit en bra jobbdag! Tillagade nyponsoppa på stormkök med niorna i slottsparken på idrotten, blev riktigt mysigt. Varit jättefint väder idag.

När jag kom hem så städade jag, sprang i Björket, duschade osv. Johan kom och vi körde till Hässleholm där vi träffade mamma, pappa, Emil, Anna och Johan. Åt på Cats. Fick en massa presenter! Av Johan fick jag spikmatta, av mamma och pappa fick jag tallrikar med mera och armband och så ska jag bli hypnotiserad! Av Anna och Johan fick jag också tallrikar som jag samlar på.

Jag åt först upp min egen mat och sedan lite av Johan S, sen åt jag efterrätt och avslutade med Annas efterrätt. Sen var man mätt! Fick tomtebloss i min efterätt, kändes som jag fyllde 10 hahaha! God mat och det var väldigt trevligt.

Var hemma strax efter 22. Varit en riktigt bra födelsedag! Över alla förväntan. Så nu är man gammal.... (Och mamma blev utskriven idag!)

På cats med tomtebloss i efterrätt
 





Fotomodellen Emil








Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-27 06:42:03

Vilken tur att det blev som ni alla ville igår! Ni ser ut att ha haft en trevlig, mättande kväll. Välkommen i klubben :-) Kram

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-05-27 09:52:07

Låter som en utmärkt födelsedag! Vi ses på lördag:). Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela