lindazvenzon

Tisdag - regn

Publicerad 2009-05-05 22:13:29 i Allmänt

Det har regnat exakt hela dagen, iallafall alla lektioner jag haft! Och varit jättekallt idag också. Fast jag haft underställ och massor av kläder har jag frusit ändå! Snälla bli sommar snart!

Lunchade med Jennie - mkt trevligt!

Min bil var på lagning idag, hjullagren fixades. Som tack för detta blev min plånbok rejält lättare. Ett stort tack för detta.... :-(

Var hos min astmadoktor efter på eftermiddagen. Fortsatte storstädningen.

Mamma blev inlagd på hospitalet idag igen så jag var där och hälsade på innnan det var dags för träning.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-06 09:22:58

Kul med lunchen, tack. Trist med bilen och mamsen. Vi hörs snart. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela