lindazvenzon

Tisdag - stressig dag

Publicerad 2009-05-12 22:08:04 i Allmänt

Var tidigt på jobbet och blev inkallad till rektorn direkt. Skrev riskanalys med mera. Har tillbringat väldigt mycket tid hos rektorn idag i olika möten. Varit en jättestressig dag. Haft musik dessutom :-)

Avslutade dagen i möte hos rektorn såklart, kl 15 var jag tvungen att springa därifrån trots att vi inte var klara. Körde så snabbt det bara gick till Kristianstad. Skulle till Bobutiken och hämta en nyckel till en dusch som jag inte vet var är. De skulle ha öppet till 16. När jag var där 15.30 var där stängt såklart och jag fick ingen nyckel. Jag skulle vara på massage 15.30 och blev såklart sen där. Blev en kort massage, dels för att jag var sen, dels för att massören hade några handbollspelare där  (ett isländskt nyförvärv och ett gammalt proffs :-)) som han skulle skjutsa till hotellet. 
 
Hem till min lägenhet och kaoset där. Duschen är utriven och där står en stor fläkt som väsnas jättemycket. Blir kul att sova till den. Och den ska stå här ett bra tag tydligen. Det är inte särskilt vackert i min lägenhet just nu...

Dessutom ringde ännu en från ABK och vill kolla på min lägenhet för den ska eventuellt vara visningslägenhet på Bodagarna i september.

Satt sen i telefon med Martina och gick igenom dagens händelser. Skrev protokoll för dagen om vad som hänt idag.

Har just nu massor av saker på min lista över vad jag ska göra, den fylls på snabbare än vad som stryks!

Långbox på kvällen. Riktigt jobbigt! Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela