lindazvenzon

Torsdag - hektisk dag

Publicerad 2009-05-07 21:38:45 i Allmänt

Började dagen med ett möte som jag fixat med ABA-skol (Patrik)och Lyreco (Christer) och de som beställer från skolan. Trevligt! Kom försent till min lektion, hann inte ens byta om. Hela rasten satt jag i möte, som drog ut på tiden så att jag kom försent även till nästa lektion. På lunchen hade jag långt samtal med tjejerna i klassen om allt som händer just nu, mycket oro. Därefter styrde jag upp morgondagen hur vi ska ta itu med vissa saker. Och sedan två lektioner på raken efter det.

Ställde in simträningen och stack från jobbet så snabbt jag kunde. Handlade på vägen och sedan till bilbesiktingen. Min bil klarade sig utan någon anmärkning! Trodde jag aldrig! Skönt. Fick ett samtal från ABK. De har mätt fukt på min toalett och kommit fram att där var väldigt mycket fukt vilket innebär att de börjar riva ut duschen på måndag. Och det tar en månad! Jag fick fullständig panik! Var ska jag duscha i en månad? Jag duschar ju bara ca två gånger per dag...

Körde direkt till mamma på sjukhuset och hälsade på, var där i två timmar. Först var Emil där och sen kom Anna och Johan, och då blev det lite bröllopsplanering. Äntligen har jag fått lite uppdrag!

Hem och bytte till träningskläder och in med maten i kylen - körde till Friskis och hann precis till träningen. 25-årsjubilemum med priser, gratisgrejor, special-pass osv. Jag och Malin var först på ki box och direkt efter var vi på gympa. Proppfullt med folk och alla ledare var med och var utklädda och hade 80-talsmusik. Mycket roligt och trevligt!!!

Och sen hem och ringde lite och fixade. Blev en hektisk dag. Men hade såklart mer inplanerat som inte hanns med...

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-05-08 16:35:07

Du är välkommen att duscha hos mig när du vill :).

Postat av: z

Publicerad 2009-05-08 21:19:15

Tack!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela