lindazvenzon

Fredag - Gasch

Publicerad 2009-11-20 19:06:28 i Allmänt

Var på jobbet en timme tidigare, alla skulle vara där då för att få info om vad som hänt inatt. Eleven ifråga är omhändertagen och det var ingen risk för att han skulle komma till skolan idag. Han kommer inte heller att komma något mer framöver. Så det var ju skönt. Under dagen lades denna artikel ut på Kristianstadsbladet:

15-åring
 hotade skolpersonal

Har haft en klump imagen under dagen, inte känts bra. Efter jobbet samlades vi alla och polisen var på plats och informerade. Sen ringde jag runt till föräldrar och informerade och efter det var jag hemma hos en elev och lämnade kakor och informerade där. Så det blev över tre timmars övertid idag med. Helt slut när jag körde hem sen vid sex. Handlade och sen lagade Johan mat åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela