lindazvenzon

Fredag - hundpromenad

Publicerad 2009-11-14 20:21:43 i Allmänt

Ok dag.

Efter jobbet körde jag till Harastorp och hämtade Zeke och sen körde vi till Stackedala i Tollarp. Där väntade Jennie och Jack. Vi tog två rundor på elljusspåret i mörker och ösregn. Mycket trevligt, men Zeke frös rejält sedan! Han fick dessutom sitta i bilen och huttra när jag var och handlade.

Stannade hos farmor på hemvägen och lämnade lite mat och diskuterade julafton.

Vidare till Harastorp och åt middag och sen flyttade vi lite grejor från gamla huset till nya huset, och packade upp lite och städade där.

Såg tio minuter på Idol, åt en godispåse och somnade i soffan kvart i tio... Gick upp och la mig en stund innan Johan ringde och väckte mig och ville bli hämtad. Varit iväg med jobbet ikväll. Jag hämtade honom i Vinslöv och sedan körde vi till stan. Blev sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela