lindazvenzon

Lördag - skräp

Publicerad 2009-11-22 21:51:26 i Allmänt

Jag och Johan var ute på en morgonpromenad med bullköp och sen blev det frukost.

Efter det körde jag hem till Harastorp och var där hela dagen. Mamma var i stan så det var fritt fram att kasta! Gällde att passa på! Jag, Johan S och Emil ägnade dagen åt att kasta möbler, kläder, saker med mera från det gamla huset som vi anser inte behövs mer. Det blev väldigt mycket som eldades upp under eftermiddagen. Tömde det mesta i huset. Flyttade lite mer grejor till nya huset. Var helt slut sen, det var hårt jobb idag!

På kvällen beställde jag och Johan thaimat, köpte Ben&Jerry-glass och kollade på Robinson och Robins.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela