lindazvenzon

Onsdag - minnen

Publicerad 2009-11-04 20:02:49 i Allmänt

Promenad i kylan på morgonen, blåste rejält. En bil hade kört rakt in i en stolpe, mitt på vägen en bit hemifrån. Det var alldeles tyst och folktomt sådär vid 6 på morgonen, och killen bara stod där vid sin kvaddade bil. Såg så konstigt ut. Som om man drömde det.

Direkt efter jobbet körde jag till Johanna och hälsade på i nya huset som de precis flyttat in i. Väldigt fint! Fikade och pratade en massa. Hade så mycket att prata om att jag helt glömde tiden.

Körde snabbt till Friskis men jag hade visst missat passet - skivstång/kondition. Så det blev lite konditionsträning i gymmet, när man ändå tagit sig dit liksom...

Hem och läste "boken" - många roliga minnen... :-)

Jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela