lindazvenzon

Tisdag - fotomodell

Publicerad 2009-11-17 20:27:33 i Allmänt

När jag, Kajsa och Micke kom till Vinslöv efter jobbet hade jag bestämt träff med en fotograf där. Vägverket i samarbete med någon till? ska ge ut en broschyr eller nåt om pendlare och de tycker att vår pendlarsituation är så intressant att de ville ha med mig, och mina pendlarkompisar, i denna broschyr. Jag blev intervjuad i söndags och idag var det alltså fotografering. Trodde bara han skulle ta nåt enkelt foto när vi stod vid bilen men vi skulle köra iväg en bit så det blev bra bilder... Micke hade lite kaxiga kommentarer så jag tog över som chaufför efter ett tag. Körde några rundor innan fotograf Kasper var nöjd. Ska bli intressant att se resultatet av detta :-)

På kvällen var jag på spinning med Mia. Det var jobbigt, vilket också är poängen med det hela.

Rättade en massa prov som niorna haft i historia på kvällen. Och skrev ett protokoll, från UR i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela