lindazvenzon

Tisdag - gratisbio

Publicerad 2009-11-03 22:05:42 i Allmänt

Teknik, svenska, idrott, idrott, möte. Mötet var det mest märkliga och absurda jag varit med om. Vissa människor upphör aldrig att förvåna.

På lunchen ringde Mia och frågade om jag ville med på gratis-bio på kvällen och det kan man ju inte tacka nej till!

Efter lite samtal, hastig matlagning så gick jag till Kosmorama och träffade Mia, Katti, Malin och Malena. Sparbanken 1826 sponsrade denna kväll. Med sig in på bion fick vi popcorn, dricka och godis! Först var det information från Sparbanken så att jag vet hur jag ska placera min förmögenhet. Efter det såg vi förhandsvisningen av "Så olika". Den var ok, men inte jättebra.

När vi gick därifrån fick vi paket, som innehöll en chokladask. Lyxig kväll detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela