lindazvenzon

Tisdag - misslyckande

Publicerad 2009-11-10 22:18:06 i Allmänt

Idag har varit en perfekt dag. Jag har bara haft en lektion! På grund av prao för nior osv. Så jag hann jobba undan en del vilket känns väldigt bra.

Efter jobbet var jag på stan och köpte en hel del cd-skivor som jag ska ha på idrotten och en film som jag ska visa på historian.

Hem och sov...

Skulle egentligen ut och springa sen men jag orkar inte och regn, kyla och mörker lockar väldigt lite. Så efter en del telefonsamtal och mat och fixande så var jag en runda på gymet på Friskis och körde lite kondition.

Ensam hemma ikväll, Johan är i Jönköping på mässa. Kommer troligtvis och förhoppningsvis hem imorgon igen.

Hade rejäl beslutsångest på kvällen angående mina historie-studier. Får inte tag i böcker till den nya delkursen. Finns inte på bibliotek och finns inte i lager i Sverige för att köpa förrän nästa år. Dessutom är de dyra... Och jag måste ha böckerna för att klara av den väldigt svåra uppgift som vi ska göra. Så det känns lite tufft just nu. Plus att jag är så trött på att bara plugga hela tiden och ligger efter jättemycket med föreläsningarna. Så det var lite funderingar under kvällen på hur jag ska göra. Ta en paus och fortsätta sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela