lindazvenzon

Fredag - bra och dåligt

Publicerad 2009-10-24 11:54:01 i Allmänt

Jobbig och hemsk natt. Sov bara ett par timmar.

När jag kom till jobbet såg jag inte så glad ut och såg helt "förstörd" ut. Alla undrade vad det var men jag kunde ju inte berätta. För då började jag bara gråta. Så alla har varit väldigt snälla och omtänksamma mot mig. Lektioner gick sådär. Kl 13 gick jag hem, pallade inte jobba mer.

Hem och sov en stund.

Mellan 15-16.30 hade jag opponeringseminarum på historian. Min uppsats blev godkänd och opponenterna hade knappt inget att säga, det de sa vara bara positivt. Och när jag opponerade gick det också bra. Skönt att det är över.

Direkt efter så skjutsade Johan mig till tåget som jag precis hann med 16.50 till Malmö. I Hässleholm hoppade Martina på och sen tog vi oss till St Markus Vinkällare i Malmö där resten av arbetslaget satt och väntade på oss.

Jag har aldrig sett så mycket mat på en gång... Det var luxusbuffé med massor av förrätter, huvudrätter och efterrätter. Jag var så mätt sen! Riktigt gott var det. Rekommenderas!

Trevligt kväll var det, försökte att vara glad och inte tänka på det jobbiga. Uppskattar mina kollegor väldigt mycket! Senare på kvällen gick vi vidare till en pub och satt där tills det var dags att ta tåget hem.

Var i Kristianstad 2.30. Då var jag trött...

Sankt Markus vinkällare


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2009-10-24 23:07:04

Visst var det mysigt i källaren, dit kan man gärna gå fler gånger! =)

Hoppas allt känns bättre idag, och att vad det än var som var jobbigt har löst sig. Tror nog att lite paus i jobbet iaf är bra för att hämta lite ny styrka.... Vi ses på måndag.

Kram!

Martina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela