lindazvenzon

Fredag - kall, kallare, kallast

Publicerad 2009-10-17 10:38:19 i Allmänt

Morgonstress!

Hi gick ok idag med. Hade sedan tre lektioner i idrottshallen där det var ca 6 grader "varmt". Jag hade underställ, vinterjacka och vantar, men frös ändå. Eleverna hade halsduk och vantar. Behöver jag säga att det var kallt?

Efter jobbet var jag på stan och köpte nya vantar (hoppas jag kan ha dessa mer än två veckor innan de också försvinner spårlöst), fixade nytt rabattkort eftersom det gamla strulat, och köpte mat.

Var på gympa på Friskis sen, blev knappt svettig ens...

Direkt efter det var jag och Johan och kollade på en lägenhet, i samma hus som vi bor i. Den var väl fin, eller kan bli efter omtapetsering med mera. Men den var inte lika fin som den vi kollade på i somras i samma trappuppgång. Trivs bra i min egna lilla lägenhet så jag tror jag bor här ett tag till :-)

På kvällen blev det god mat, godis och Idol och en skön, lugn fredagkväll som jag längtat massor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela