lindazvenzon

Fredag - lov

Publicerad 2009-10-31 11:19:23 i Allmänt

Ledig!

Började dagen med en frisk morgonpromenad med Mia!

Sen blev det ett par timmar hos favorit-Emma på Myran & Malkom där det försvann mer än en decimeter på "hårsvallet" och håret blev mörkare. Längesen jag var så här mörk!

Köpte med mig sushi hem och åt, ingår i mina lov-traditioner.

Var sen på stan och letade kläder till lördagens fest. Som vanligt så har jag en bild i huvudet hur jag vill ha det, men hittar såklart aldrig det. En klänning blev inköpt iallafall.

Mamma var här och lämnade grejor osv.

På kvällen var jag och Johan på Taste och åt. Det blev förrätt och huvudrätt och vin. Mycket gott och mycket trevligt!!!

Gick sen och köpte godis och gick till bion.

När vi kom in i salongen så saknades våra platser, eller den ena platsen. Gick ut till vaktmästaren som fick stoppa hela den långa kön för att komma in och hjälpa oss. Det visade sig att där varit en snickare som möblerat om och då tagit bort lite stolar. Så kan man väl inte göra?! Det var fler än vi som inte hade någonstans att sitta sen också. Det var kaos ett tag och alla fick flytta om där. När filmen började hade alla fått en plats iallafall!

Filmen vi såg var "Flickan som lekte med elden". Bra, men boken är alltid bättre...

Dessutom satt det en fluga på projektorn eller där filmen visas ifrån så genom hela filmen var det en stor svart prick som flyttade runt på bioduken. Det var ganska störigt...

Alltid lika spännande att gå på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela