lindazvenzon

Fredag - Mary Kay

Publicerad 2009-10-03 12:46:22 i Allmänt

Det var väldigt kallt att vara ute och ha idrott idag, hade massor av kläder på mig! Som alla fredagar så gick det i ett, fredagar är min mest hektiska dag.

Efter jobbet körde jag till Maxi och handlade inför morgondagen så att jag har det gjort. Hem och jobbade lite och fixade. Helt slut.

Körde sedan till Anna i Hässleholm på smink-party, nej förlåt, jag menar Mary Kay-class! Först åt vi och sen fick vi prova rengöringsprodukter och sånt och sen fick man köpa... Det var förutom jag och Anna även Maria, Karolin, Emma och Emma. Hade väldigt trevligt får jag säga!

Vid elva körde jag och Karolin hem, man är ju rättså sliten en fredagkväll...


Denna produkt köpte jag, tror jag... Nåt ögongrejs var det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela