lindazvenzon

Måndag - sämsta någonsin

Publicerad 2009-10-26 22:10:12 i Allmänt

Det är ju som bekant inställt, vårt höstlov. Eftersom vi är så dåliga lärare så måste vi jobba då. Så dagen spenderades på Linnéskolan i Hässleholm där vi lyssande på två föreläsningar. På förmiddagen var det helt ok, det var rektor Börje E. från Rinkebyskolan.

Lunchen intog jag, Sara, Anna och Katarina på Grafitti och sedan köpte vi godis på hemmakväll.

Eftermiddagens föreläsning var en katastrof. Professor Lennart var ingen bra föreläsare helt enkelt. Sämsta vi någonsin lyssnat på. Så istället åt vi godis, jag läste igenom de nya kursplanerna och gjorde ett utkast till historie-prov. Planerade friluftsdag/lägerskola med Birgitta och diskuterade lite olika jobbrelaterade saker. Några läste tidning/bok, osv osv. Vi gjorde allt utom att lyssna.

På kvällen var jag och Malena och fixade lite ärenden, gick bra.

Är ganska stolt över att jag sedan tog mig ut och sprang när det var mörkt, kallt och regnade och jag var trött.

När jag kom hem hade Johan lagat mat! Blev lite jobb, men inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela