lindazvenzon

Onsdag - bilskrälle

Publicerad 2009-10-14 22:03:21 i Allmänt

Bilen startade inte denna morgon heller. Panik för andra morgonen i rad! Blev aldrig något batteri bytt igårkväll eftersom det var fel sort. Gör nytt försök ikväll.

Fick tag i Kajsa som fick komma och hämta mig, blev lite, lite sena till jobbet bara.

Utvecklingssamtal fram till halv sex, gick bra. Fick rejält psykbryt på en kollega idag, fixar snart inte det längre!!!

Johan fick komma och hämta mig på jobbet och sen körde vi och bytte batteriet på Biltema och åt hamburgare på Max. Johan med medhjälpare fixade batteribytet medan jag åkte hem och jobbade. Skickade in uppsatsen ikväll också! (Sorry Malena att jag inte hann komma ikväll, hoppas ni hade trevligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela