lindazvenzon

Onsdag - kvalitet

Publicerad 2009-10-21 22:21:05 i Allmänt

Inget större intresse för min kluring, men svaret är iallafall att mannen var dvärg och nådde inte upp till tionde knappen.

Idag åkte jag och tre lärare med två niondeklasser till Malmö. Blev hämtade på skolan med en guldbuss och blev sen avsläppta i Malmö och gick till Palladium. Hände en ganska rolig sak på bussen ner, en skitsak kan man säga :-) Där var det släppefest för guldvalet, eleverna har skrivit artiklar och en del har publicerats i tidningen som skulle släppas idag. Började med mingel med cider och popcorn för några hundra nior innan det var dags för lite info/tidningsutdelning/tackande osv osv.

Redan halv elva var det klart (lönt?) och vi fick nästan en timme i Malmö innan guldbussen gick hem igen. Vi var då och fikade! Varit på helspänn och haft full koll hela dagen vilket är ansträngande men vi har haft kul!

Stressigt när vi kom till skolan. Jag hinner inte!!!

Mellan 15-21 satt vi i mitt arbetslag och skrev kvalitetsredovisning. Det är ganska segt men vi var effektiva och det gick faktiskt ganska bra. Hade till och med ganska kul under tiden! Beställde pizza på kvällen också. Med en del coca cola överlevde man.

Sen var det bara hem och sova direkt...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-21 22:32:58

Jag intresserade mig för din kluring, men eftersom jag är dummast i världen på gåtor lät jag bli att svara. Vilket var helt rätt, förstår jag nu..! Hihi! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela