lindazvenzon

Söndag - jomenvisst

Publicerad 2009-10-18 22:04:03 i Allmänt

Tvättade, promenerade och jobbade innan jag körde hem till Harastorp. Busade med Zeke, sen var jag, bror och mor uppe i huset och planerade/diskuterade/synade. Blir fint!

Läste uppsatser jag ska opponera på, kollade på Grey och fixade lite. Sen var jag och Zeke ute och sprang, det blev Årrödsrundan. Och det var nog en syn! Jag hänger i kopplet flåsande efter Zeke och är klädd i 15 år gamla Djurrödskläder (Jennie och Malena - ni förstår!), mammas leopardvantar och en ful mössa!!! Hahaha!

På kvällen var jag och Johan traditionsenligt på Maxi och inhandlade mat inför kommande vecka.

Veckan som kommer är fullspäckad och uppbokad och allt. Längtar till helgen!


Emils rum. Emil i min jacka. Emil i ful halsduk.


Mammas älskade Marimekko-tapeter...


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-19 13:59:37

Grannare än så behöver man inte vara där ute på landet! :-) Vad fint det ser ut i det nya huset! Skulle gärna åka dit på "förvedenrunda"... Kram J

Postat av: z

Publicerad 2009-10-19 18:16:58

Welcome any time!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela