lindazvenzon

Söndag - ok

Publicerad 2009-10-25 21:31:35 i Allmänt

Är så trött så att jag har ont i kroppen...

Körde hem till Harastorp på förmiddagen. När jag kom dit såg det ut som trejde världskriget brutit ut så det blev snabb röjning innan Jennie, Tilda och Oskar kom och hälsade på. Vi var och kollade in nya huset och sen blev det glass, traktorer och drömhästar! Dagens citat: "Mamma, jag vill inte prata med Linda" Men när det var dags att åka hem hade jag nog lyckats med mina mutor för då fick jag lov att följa med honom hem :-)

Satt där och jobbade och fixade lite sen när de åkt hem innan jag också körde därifrån.

Jag och Johan var på filmmuseet och kollade, så att jag kunde få en liten inblick i vad jag skrivit en uppsats om...

Maxi-shopping, var på Österäng och kollade in senaste som hänt.

Tv, plugg, glass.

Har inte tränat på evigheter känns det som. Blir inte ens några promenader... Bättring!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-26 06:16:08

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-26 06:19:27

Hoppsan, där halkade jag lite på knapparna... Tack för igår! Kul att träffas och kul att se huset. Om jag någonsin hör uttrycket "oengagerade lärare" ska jag genast hänvisa till dig..! Sköt om dig. Kram :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela